Adminisztrációs felület

 

Az Androidos alkalmazásokhoz kapcsolódó online felületen keresztül akár személyi számítógépről is nyomon követheti a kártya letöltéseket és a határidők közeledtét, kioszthatja és kezelheti a sofőrkártyákra és a készülékekre szóló licenceket, felveheti a dolgozókat (nem csak a sofőröket) a rendszer dolgozó nyilvántartásába.

Rövid ismertető néhány hasznos funkcióról:

A dolgozó nyilvántartásba felvehető akár a cég összes dolgozója és megadhatóak az adataik, így akárhonnan elérhetővé válik az Ön számára. A dolgozókhoz megadható (illetve a program automatikusan is számolja) a nekik járó éves szabadságokat, de akár felvihető a dolgozó e-mail címe és telefonszáma is. Ha akár otthon vagy útközben lenne szüksége az információk valamelyikére azt könnyedén elérheti a webes felületen keresztül, ezzel sok időt és energiát megspórolva.

A sofőrkártya licencek kiosztásakor dolgozóhoz rendelheti a licenceket így a későbbiekben is nyilvántarthatja, hogy melyik sofőrhöz tartozik. Ha egy sofőr helyett másik kerül a céghez kicserélheti a régi sofőr licencét az új sofőrére, így Ő jogosultságot kap az alkalmazással való kártyaletöltésre. A készülékhez tartozó licencekhez nevet rendelhet hozzá és a későbbiekben ez alapján könnyen bezonosíthatóvá válik a készülék.

A felületen nyomon követheti a kártya letöltéseket. Amikor egy sofőrkártyát letöltenek az Ön licencével, az automatikusan bekerül a rendszer adatbázisába és megjelenik az adminisztrációs felületen is. Itt megtekinthető, hogy melyik sofőrkártya mikor lett letöltve, mennyi idő telt el az előző letöltés óta és mennyi van hátra a következő letöltés esedékességéig.

 
 
 

;